sâmbătă, 4 februarie 2012

Je m'appelle Maria Antoaneta

      Dragi enoriași,

   Vă scriu dintr-un colț cald de creier și de casă. Probabil vă întrebați cine dracului sunt, așa că nu vă mai țin prea mult pe jar. Îmi pare rău să vă dezamăgesc - pe unii dintre voi - , dar nu sunt Maria Antoaneta și nici nu aș vrea să fiu. Numai când mă gândesc la ce vremuri amare pe regalitatea franțuză, mă rog, asta-i altă poveste.
   Deci, prezentându-mă pe la jumătatea postării, căci presimt că nu voi scrie prea mult, deci sunt Katy, Manda, Pentagrama, Artemis sau ce vreți voi :D Vârsta: 666 de ani, fost-vampir pe fronturile din războiul de Independență. Nu îmi place istoria, nu se vede? „Cade țurțuri” everyone! Chestia asta e pe o pancartă, care cică ar trebui să prevestească niște gheață sub formă de cuțite de stă să cadă pe noi de pe niște fire de înaltă tensiune. Ce frumos e iarna, hai să dăm foc la școală. Am luat-o pă arătură, mă scuzați. Și, după cum ziceam, îs cine îs și am problemele pe care le am. De ce mereu trebuie să vorbim despre ele? Nu știm. Nu putem trăi fără probleme? Probabil, deși eu aș răsuflat ușurată fără problemele de la matematică. Da, dacă tot dau în școală cu piciorul, să precizez și faptul că-s a VIII-a. Mda, m-am caracterizat mai mult indirect decât direct, dar de, soarta.
   Înafară de nume și o vârstă aproximativă? Îmi place să scriu, scriu ca dracul uneori, dar mă doare în paișpe. Mereu vor exista unii mai slabi ca tine și alți mai tari ca tine, asta e scara măgarului contemporan. Da, deci scriu poezii - nu știu de ce am pus asta prima - și proză. Simplu, huh? Nu, nu îmi dau niciun fel de aere de mare divă, căci nu-s eu așa ceva, cel puțin ciudată, dar niciodată divă.
   Dacă prezentarea mea are succes - și prin asta nu mă refer la vreun gagic care să mă salute, că, doh, lumea pute de ăștia - vin cu niște fursecuri mucegăite și cu niște lapte acrit.
P.S.: Nu mă înjurați de numele blogului, puteți să mă înjurați de orice înafară de asta.

A voastră pentru un infinit și jumătate,
Kat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu